سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک عدد عاشق عکاسی

عاشق عکاسی و دوربین و پرتره و طبیعت از تجربیاتم براتون می نویسم
صفحه خانگی پارسی یار درباره

مشخصات بهترین پاور بانک از بهترین مارک های دنیا

    نظر

آیا به دنبال بهترین پاور بانک برای شارژ دستگاه‌های هوشمند خود هستید. در این مطلب از لیست ابزار قصد داریم بهترین محصولات موجود در بازار و یک راهنمای خرید عالی در اختیار شما قرار دهیم. پس در این مطلب با ما همراه باشید.

از آنجایی که در دنیای امروز تکنولوژی حرف اول را می‌زند همه ما حداقل یک گوشی موبایل، تبلت یا لپ تاپ همراه خود داریم به همین دلیل نیز باید اطمینان حاصل کنیم که دستگاه ما به مقدار کافی شارژ داشته باشد. از آنجایی که نمی‌توان همیشه به شارژر و یا پریز برق دسترسی داشت، پاور بانک می‌تواند به شما کمک کند تا دستگاه خود را بدون معطلی شارژ کنید.


راهنمای خرید بهترین پاور بانک 2020

راهنمای خرید لیست ابزار

از آنجایی که امروزه محصولات زیادی در بازار وجود دارد برای خرید یک پاور بانک خوب و با کیفیت ممکن است دچار مشکل شوید. چند نکته مهم وجود دارد که برای خرید بهترین پاور بانک باید به آن توجه کنید. در این قسمت با معرفی چند نکته ساده شما را برای خرید یک محصول عالی راهنمایی خواهیم کرد.

ظرفیت شارژر همراه

ظرفیت

یکی از نکات بسیار مهم برای خرید پاور بانکی با کیفیت مطلوب در نظر گرفتن اندازه گیری در میلی آمپر ساعت، معروف به "mAh" است. این فاکتور به شما نشان می‌دهد که چه مقدار انرژی برای شارژ دستگاه خود استفاده می‌کنید و چند بار باید آن را شارژ کنید. ظرفیت های مختلف از 2000 میلی آمپر تا 15000 میلی آمپر ساعت از جمله ظرفیت‌های عادی به حساب می‌آیند، برخی از پاوربانک های موجود در بازار نیز دارای ظرفیت 40000 میلی آمپر ساعت هستند.

هر چه ظرفیت بالا باشد، بیشتر می‌توانید از پاور بانک برای شارژ دستگاه خود استفاده کنید. از آنجایی که بیشتر افراد از شارژر همراه برای شارژ دو دستگاه یا بیشتر استفاده می‌کنند در نظر گرفتن ظرفیت کمک می‌کند بهترین پاور بانک را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

ابعاد پاور بانک

وقتی صحبت از شارژر همراه به میان می‌آید یعنی دستگاهی باشد که بتواند لوازم دیجیتال شما را بدون دردسر و بدون نیاز به پریز برق در کیف و یا جیب شما شارژ کند. بنابراین اگر دستگاه بزرگ و سنگین باشد کاربردی ندارد. لازم به ذکر است که ابعاد دستگاه تاثیری در ظرفیت آن ندارد. پس برای خرید بهترین پاور بانک به ابعاد و وزن آن توجه کنید.

خروجی پاور بانک

خروجی

هر چه تعداد خروجی‌های پاور بانک بیشتر باشد تعداد دستگاه بیشتری را می‌تواند به صورت همزمان شارژ کند. به طور معمول تعداد پورت‌ها یا خروجی‌های یک شارژر همراه در اندازه فیزیکی دستگاه تاثیر دارد. بنابراین اگر به دنبال یک دستگاه کوچک و جمع جور هستید ممکن است مجبور شوید محصولاتی با یک یا دو درگاه خروجی انتخاب کنید.

ولتاژ شارژر همراه

برای خرید بهترین پاور فاکتور ولتاژ نیز باید در نظر گرفته شود چرا که این مورد کاملا به ایمنی دستگاه مرتبط است. در صورتی که ولتاژ پاور بانک بیشتر از تلفن همراه باشد، باتری متورم شده و ممکن است منفجر شود. اگر ولتاژ کم‌تر از باتری باشد ممکن است دستگاه دیجیتال شما شارژ نشود. بنابراین برای خرید بهترین پاور بانک سازگاری ولتاژ را نیز در نظر بگیرید.

مقدار ولتاژ

جمع بندی

پاور بانک یک محصول کاربردی برای شارژ انواع دستگاه و کالای دیجیتال است. به دلیل مشغله‌های فراوانی که امروزه وجود دارد امکان دسترسی به پریز برق اکثر دشوار است. با استفاده از یک شارژر همراه می‌توانید بدون دردسر و بدون نیاز به پریز برق در هر جایی دستگاه خود را شارژ کنید.

از آنجایی که امروزه محصولات متنوعی در بازار وجود دارد انتخاب یک دستگاه مناسب و کاربردی کمی مشکل است. بنابراین ما در این مطلب سعی کردیم علاوه بر معرفی بهترین پاور بانک موجود در بازار نکاتی که برای خرید باید به آن توجه کنید را نیز ذکر کنیم.

منبع: https://listabzar.com/