سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک عدد عاشق عکاسی

عاشق عکاسی و دوربین و پرتره و طبیعت از تجربیاتم براتون می نویسم
صفحه خانگی پارسی یار درباره

تمیزکننده مدرن برای دام

    نظر

عرضه ضدعفونی‌کننده نانو برای دام و طیور

یک شرکت‌فعال در حوزه تولید مواد مورد استفاده در صنعت دام و طیور، اقدام به عرضه ضدعفونی‌کننده‌های نانو برای استفاده در بخش دام و طیور کرده است.

یک شرکت دانش بنیان ایرانی با استفاده از فناوری‌نانو، ضدعفونی کننده سطوح محوطه نگهداری دام و طیور تولید و به بازار عرضه کرده است. این شرکت محلول‌های ضدعفونی خود را با نام‌های تجاری نانونیپ WD، نانونیپ LD و نانونیپ HD تولید می‌کند.

ضد عفونی‌کننده بسیار قوی این شرکت (نانونیپ HD) به واسطه داشتن میزان بسیار بالای نانو ذرات نقره توانایی از بین بردن میکروارگانیسم‌های مختلف را دارد. به ادعای تولیدکننده این محصول، ضدعفونی‌کننده نانونیپ HD قادر است میکروارگانیسم‌هایی را که ضد عفونی کننده‌های رایج قادر به از بین بردن آن نیستند را از بین ببرد. این محصول در مناطقی که از لحاظ آلودگی در شرایط بسیار حاد قرار دارند و عاری بودن از هر نوع آلودگی میکروبی بسیار برای آنها حائز اهمیت است، قابل استفاده بوده و می‌توان آن را حتی در بیمارستان‌ها، اتاق عمل، مزارع پرورش دام و طیور و کشتارگاه‌ها استفاده کرد.

این محصول با غلظت 0.5 درصد به میزان 100 سی سی به ازای هر متر مربع از سطح اسپری می‌شود. همچنین به منظور کاهش بار آلودگی هوا در مزارع پرورش طیور، یک لیتر از محلول رقیق سازی شده 0?5 درصد این محصول در 100 متر مکعب از فضا اسپری می‌شود. به منظور تسهیل در اجرا می‌توان از سیستم‌های مه پاش نیز استفاده نمود.

کارایی این محصول

ضد عفونی کننده عمومی (نانونیپ LD) به منظور ضد عفونی کردن سطوح، وسایل، تجهیزات، بستر و پوشال، محوطه، کامیون‌ها، حوضچه‌های ورودی و غیره و در مناطقی که بار میکروبی بالایی ندارند با غلظت 1 درصد (1 لیتر در 99 لیتر آب) و در صورت آلودگی شدید با غلظت 2 درصد (2 لیتر در 98 لیتر آب) مورد استفاده قرار می‌گیرد. نانونیپ WD می‌تواند به واسطه داشتن اثر کاتالیزوری اقدام به از بین بردن زیست‌فیلم‌ها از محیط کند.

این شرکت در راستای ارائه خدمات تخصصی و مشاوره در زمینه فناوری نانو با اعتقاد به اهمیت تحقیقات و لزوم توسعه اقدام به راه‌اندازی بخش تحقیق و توسعه (R&D) کرده است.

همچنین این شرکت با تولید نانو ذرات نقره با برند تجاری نانونیپ فعالیت خود را گسترش داده و به طور مستمر در عرصه صنعت نانو کشور و همچنین حوزه بهداشت با بهره گیری از کارشناسان مختلفی در زمینه دامپزشکی، کشاورزی، پزشکی، داروسازی، شیمی، میکروبیولوژی، نساجی و غیره در شرکت و همچنین همکاری و مشاوره اساتید برجسته دانشگاه‌ها و مراکز معتبر علمی همواره تلاش نموده با ارائه محصولات جدید و با کیفیت و همچنین با قابلیت‌های متفاوت، در جهت توسعه فناوری‌نانو گام بردارد.

منبع: www.farsnews.ir