سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک عدد عاشق عکاسی

عاشق عکاسی و دوربین و پرتره و طبیعت از تجربیاتم براتون می نویسم
صفحه خانگی پارسی یار درباره

ماشین حسابی برای مشاغل

    نظر

ماشین حساب ساده

شاید فکر کنید که با وجود انواع  موبایل‌های هوشمند و رایانه‌ها که همگی ماشین حساب دارند دیگر چه نیازی به خرید ماشین حساب‌ داریم؟ 

بگذارید جواب این سوال را اینگونه بدهیم: همانطور که می‌دانید با آمدن تلفن‌های همراه، تلویزیون، ایمیل و کتاب‌های صوتی، استفاده از تلفن‌های ثابت، رادیو، اداره پست، کتاب‌های چاپی منسوخ نشد. همه اینها هنوز مورد استفاده عموم قرار می‌گیرند. برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی هم کار یک ماشین حساب را انجام می‌دهند اما اصالت و کاربرد یک ماشین حساب واقعی را ندارند.

بسیاری از افراد از جمله مهندس‌ها، معلم‌ها، حسابداران، دانشجوها و افراد بازاری برای حفظ پرستیژ کاری خود ترجیح می‌دهند از یک ماشین حساب واقعی را داخل کیف یا روی میز کار خود داشته باشند. در زمینه ساخت ماشین حساب شرکت‌های زیادی فعالیت می‌کنند. ما در سایت لیست‌ ابزار سعی داریم چهار مارک برتر در زمینه ساخت ماشین حساب را به شما معرفی کنیم.

ماشین حساب ساده

 

هر وسیله‌ای که انجام یک کاری را برای ما ساده یا ممکن می‌کند یک ماشین است. تعداد انگشتان دست، اسطرلاب، چرتکه و امثال اینها هر‌کدام یک ماشین حساب ساده هستند. منظور از ماشین حساب ساده امروزی، قابلیت انجام محاسبات ساده ریاضی و توابع ساده است که به طور گسترده مورد استفاده عموم مردم قرار میگیرد.

ماشین حساب مهندسی

ماشین حساب‌های مهندسی توانایی انجام محاسبات پیشرفته‌ای مانند انواع توابع، کدنویسی، رسم نمودار و ارزیابی‌های مالی و بانکی را دارند. این نوع ماشین حساب‌ها برای  استفاده‌های تخصصی‌تر مناسب‌ است. بیشترین میزان استفاده و خرید ماشین حساب مهندسی توسط دانشجوها، اساتید دانشگاه‌ها و مهندس‌ها صورت می‌گیرد. بیشتر این کالاها به دلیل تخصصی بودن قیمت نسبتاً بالایی دارند.

بهترین برندها

  • کاسیو
  • شارپ
  • کنکو
  • دلی

 

منبع: راهنمای خرید LISTABZAR