سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک عدد عاشق عکاسی

عاشق عکاسی و دوربین و پرتره و طبیعت از تجربیاتم براتون می نویسم
صفحه خانگی پارسی یار درباره

انتخاب لیست کامل لوازم التحریر پسرانه برای مدرسه

    نظر

چک لیست وسایل مورد نیاز برای مدرسه (خرید لوازم التحریر ارزان)

  1. کوله پشتی
  2. دفتر مشق، نقاشی و زبان
  3. مداد، مداد سیاه، مداد شمعی و مداد رنگی
  4. هر مدلی از مداد تراش و مداد‌گیر که می‌پسندید
  5. پاک‌کن‌ جداگانه و پاک‌کن سرمدادی
  6. قیچی و نشانگر کتاب (برچسب)
  7. چسب‌ مایع رازی و چسب ماتیکی
  8. جا‌مدادی پارچه ای یا کشویی
  9. کاغذ‌ سفید A4 و کاغذ یادداشت چسب دار
  10. ماژیک‌ علامت گذار و ماژیک قابل شستشو
  11. شابلون، خط کش و پرگار

کوله پشتی پسرانه

مهمترین وسیله قبل از خرید لوازم التحریر ارزان، خرید کوله پشتی برای نگهداری وسایل خواهد بود. کوله مخصوص دبستان و راهنمایی با کوله دبیرستانی‌ها و دانشگاه تفاوت بسیاری دارد. کوله دبستانی‌ها و راهنمایی نیاز چندانی به جای لپ تاپ ندارد. کوله پشتی دانش آموزان باید دارای جیب‌های بیشتر و فضای کافی برای نگهداری کتاب‌ها و لوازم التحریر باشد.

بهتر است کیف یا کوله ضد آب خریداری کنید تا از وسایل در برابر برف و باران محافظت شود. نکات بسیار دیگری برای انتخاب کوله پشتی مناسب وجود دارد. برای مطالعه بیشتر می‌توانید به انتهای این مقاله مراجعه کنید.


دفتر و دفترچه

دفتر و دفترچه یکی از وسایل پرمصرف است که در تعداد زیاد به آن نیاز داریم. احتمالا برای هر کتاب به یک دفتر جدا‌گانه نیاز خواهیم داشت و این به معنی هزینه بیشتر است. این مورد را حتما باید در لیست خرید لوازم التحریر ارزان قرار داد. دفتر‌ها در تنوع و رنگ‌های بسیار زیادی وجود دارند. برای مقاطع دبستان بهتر است از دفتر سیمی با تعداد برگ کم استفاده شود. بچه‌های کوچک کمتر از وسایل خود مراقبت می‌کنند دفتر‌ آنها معمولا زود‌تر از بین می‌رود. اما برای مقاطع راهنمایی و دبیرستان و حتی دانشگاه، خرید دفتر حجیم بسیار به صرفه‌تر است.


مداد و مداد رنگی فانتزی

چند نوع مداد وجود دارد که قبل از خرید باید به آنها توجه کنیم. برای دانش آموزان دبستانی بهتر است مداد نرم بگیریم، چرا که مداد‌های نوک سخت ایمنی کمتری دارند. شاید مداد نوک نرم زیاد به صرفه نباشد اما کاملا ایمن است. اگر به خرید لوازم التحریر ارزان فکر می‌کنید می‌توانید مداد سخت را قیمت کمتری دارد انتخاب کنید.


مداد تراش و پاک کن

مداد تراش‌ها در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند؛ پاک‌کن‌ها هم همینطور هستند. این وسایل را می‌توان در لیست خرید لوازم التحریر ارزان قرار داد. برای کار در خانه مداد تراش رومیزی پیشنهاد می‌شود جون از ریختن آشغال جلوگیری می کند.

برای مدرسه هم می‌توانید مداد تراش کوچک داشته باشید تا مجبور به حمل مدادتراش رومیزی سنگین نباشید. اما برای خرید مداد پاک‌کن بسیار دقت کنید. بسیاری از نمونه‌ها کاملا ناکارآمد و بی‌استفاده هستند. پاک‌کن خوب، باید ضد حساسیت و از مواد با کیفیت باشد.


انواع جامدادی (لوازم التحریر)

پسر‌ها معمولا وسایل بزرگ و آپشن‌دار را دوست دارند. اگر دقت کرده باشید بیشتر پسر‌ها از جامدادی کشویی و پلاستیکی خوششان می‌آید. هرچند که وزن بیشتری نسبت به جامدادی پارچه‌ای دارد اما برای پسر‌ها مناسب‌تر است.


ماژیک‌ علامت گذار و ماژیک قابل شستشو (لوازم التحریر)

ماژیک را هم می‌توانید در لیست خرید لوازم التحریر ارزان قیمت قرار دهید. اما توجه داشته باشید که خرید ماژیک ارزان به معنی خرید ماژیک بی‌کیفیت نیست. ما در اینجا چند مدل ماژیک با‌کیفیت ارزان به شما معرفی می‌کنیم. ماژیک‌های فسفری را برای دبستانی‌ها پیشنهاد نمی کنیم، چرا که برای سلامت چشم آنها کمی نامناسب است.


شابلون، خط کش و پرگار (خرید لوازم التحریر ارزان)

برای دبستانی‌ها مدل پلاستیکی و دارای محافظ گزینه مناسبی است. دانش آموزان بزرگتر می توانند پرگار، گونیا و شابلون فلزی هم استفاده کنند. برای خرید اینگونه وسایل نیازی به هزینه زیاد نیست و مدل‌های ارزان هم جوابگو هستند.

لوازم التحریر ارزان برای مدرسه

مطمئنا خرید لوازم التحریر یک اتفاق جذاب است. خرید این وسایل به ما حال خوبی می‌دهد. همانطور که یک نویسنده با دیدن قلم و کاغذ شروع به نوشتن می‌کند؛ دانش آموز هم با خرید لوازم التحریر به علم و دانش بیشتر علاقه‌مند می‌شود.

همین ابزار‌ها و وسایل آموزشی هستند که جرقه علم و دانش را در وجود ما می‌زنند. هنگامی که برای خرید لوازم التحریر به بازار می‌روید با سیل عظیمی از وسایل روبرو می‌شوید. انتخاب از میان آن همه وسایل که بیشترشان قیمت‌های بالایی دارند دشوار است. مهمتر آنکه باید بدانید کدام وسایل برای فرزند شما ضروری‌تر است.

اگر بدون توجه به احتیاجات فرزندتان اقدام به خرید کنید، قطعا هزینه بیشتری خواهید کرد. همیشه نیازی به خرید وسایل گران قیمت نیست. با خرید لوازم التحریر ارزان هم می‌توان لیست خرید خود را تکمیل کرد. سعی کنید قبل از خرید وسایل مورد نیاز خود را به صورت یک لیست یادداشت کنید. این کار باعث می‌شود تا وسایل گران قیمت که استفاده چندانی برای شما ندارد را خریداری نکنید.

لوازم التحریر فانتزی

در دنیای جدید با توسعه صنعت مد و بهبود سطح زندگی، استفاده از کالاهای لاکچری و فانتزی به یک عادت تبدیل شده است. استفاده از نوشت افزار قدمتی برابر با تاریخ دارد. در گذشته لوازم التحریر فانتزی عمدتا کالاهای ساخت دست بودند. در حال حاضر لوازم التحریر فانتزی همسو با صنعت مد پیش می‌رود و طرفداران بسیاری دارد.

تقاضای خریداران و سوددهی عالی این صنعت موجب تولید طیف گسترده‌ای از لوازم التحریر فانتزی شده است. صنعت سینما و تلویزیون هم دلیل دیگری برای تولید لوازم التحریر فانتزی است. فیلم‌ها و انیمیشن‌های مختلف، بازیگرها و شخصیت‌های سینمایی دلیل این همه محبوبیت کالاهای فانتزی هستند.

این علاقه شدید مردم به صنعت‌های مختلف است که شرکت‌های سازنده را ترغیب به عرضه کالاهای جانبی می‌کند. زندگی مصرف‌گرای امروزی، رشد صنعت مد، سینما، ورزش و غیره از دلایل تولد کالاهای فانتزی در دهه‌ها اخیر بوده است.

تنوع محصولا، افزیش سطح کیفی آموزش و رقابت تولید کننده‌ها از دلایل دیگر عرضه لوازم التحریر فانتزی است. هر چند که استفاده از کالاهای فیزیکی زیبا بسیار محبوبیت دارد، اما اگر تکنولوژی بر صنعت آموزش غالب شود احتمالا در آینده کالاهای فیزیکی زیاد استفاده نخواهند شد.

منبع: https://listabzar.com