سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک عدد عاشق عکاسی

عاشق عکاسی و دوربین و پرتره و طبیعت از تجربیاتم براتون می نویسم
صفحه خانگی پارسی یار درباره

تهیه وسایل کامل مدرسه و لوازم تحریر دخترانه

لیست لوازم التحریر فانتزی دخترانه

  1. کوله پشتی فانتزی دخترانه
  2. دفتر مشق، نقاشی، زبان و
  3. مداد - مداد رنگی فابر کاستل و پیکاسو
  4. مداد تراش و پاک کن
  5. قیچی و نشانگر کتاب
  6. چسب مایع و چسب ماتیکی
  7. جا‌مدادی پارچه ای
  8. کاغذ‌ و کاغذ رنگی
  9. ماژیک‌ علامت گذار
  10. شابلون‌ فانتزی

چه وسایلی باید در کیف یک دختر باشد

کوله پشتی فانتزی دخترانه

قبل از خرید لوازم التحریر فانتزی باید به فکر خرید کوله پشتی بود. کیف و کوله پشتی مهمترین وسیله برای دانش آموزان و دانشجوها است. قطعا دختر‌ها کوله فانتزی و طرح‌دار را بسیار می پسندند. اما دقت داشته باشید که همه چیز فقط زیبایی محصول نیست. قبل از خرید باید به کیفیت و سلامت کالا توجه داشته باشیم. برای انتخاب بهترین کوله به ادامه این متن در انتهای صفحه مراجعه کنید.


دفتر مشق، نقاشی و زبان

برای دبستانی‌ها دفتر یک شکل نگیرید، چون در تشخیص آنها به اشتباه می‌افتند. برگه‌های دفتر را متناسب با هر کتاب یا درس انتخاب کنید. قرار است تعدادی دفتر و کتاب داخل کیف شما باشد پس بهتر است دفتر کم حجم انتخاب کنید. هر درسی نیاز به یک دفتر با سایز مشخص دارد. مثلا برای دفتر نقاشی بهتر است از دفتر بزرگ استفاده شود. جلد و صحافی دفتر نیز دارای تنوع بسیار زیادی است که بهتر است با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. اما دفتر‌های سیمی یا فنری معمولا دوام بیشتری دارند.


مداد شمعی - مداد رنگی فابر کاستل و پیکاسو

نوعی از مدادها با اسم اتود وجود دارند که کار با آنها بسیار ساده است. این مداد‌ها برای دانش‌آموزان بزرگتر مفید است. برای دبستانی‌ها می‌توان مداد نرم خریداری کرد چرا که خطری برای سلامتی آنها ندارد. دختر بچه‌ها لوازم التحریر فانتزی را بسیار دوست دارند. این نوع لوازم التحریر، کودک را به درس خواندن تشویق می‌کند.

مداد شمعی هم جزو لوازم التحریر فانتزی به شمار می‌آید. قبل از خرید به داشتن درپوش توجه کنید، چرا که برخی از مداد شمعی‌ها سمی حساسیت‌زا هستند. بسیار مهم است که فرزند خود را از سمی بودن مواد داخل مداد شمعی آگاه کنید. این مواد در صورت ورود به چشم، بسیار خطرآفرین هستند.


مداد تراش و پاک کن

برای انتخاب لوازم التحریر فانتزی به سراغ اجناس پلاستیکی و سبک بروید. اجناس پلاستیکی سبک و بی‌خطر هستند. می‌توانید مداد تراش‌های رومیزی یا محفظه‌دار را انتخاب کنید تا از ریخت و پاش جلوگیری شود. برای دبستانیها از تراش بند‌دار استفاده کنید تا کمتر وسایل آنها گم شود. همچنین بهتر است مداد پاک‌کنی را انتخاب کنید که نه زیاد نرم و نه زیاد سفت باشد.


جامدادی پارچه ای

جامدادی همیشه یک نوع لوازم التحریر فانتزی بوده است. با یک جامدادی مناسب از شلختگی و گم شدن وسایل جلوگیری خواهیم کرد. این وسیله در تنوع و رنگ بسیاری تولید می‌شود. باید دقت داشته باشید که چه جنسی با چه کیفیتی خریداری می‌کنید. پیشنهاد ما برای دختر خانم‌ها استفاده از جامدادی پارچه‌ای و سبک است.


ماژیک فانتزی و علامت گذار

در خرید ماژیک هم باید تمام نکات ایمنی را در نظر گرفت. برخی مدل‌ها سمی و حساسیت‌زا هستند. گونه‌ای از ماژیک‌ها وجود دارند که غیر سمی هستند و کلمه غیر سمی بر روی آن چاپ شده است. این نوع ماژیک‌ها در تنوع بسیار زیادی وجود دارند. بهتر است این نوع ماژیک را خریداری کنید.


شابلون فانتزی

برخی از وسایل را باید سبک انتخاب کرد. وسایل نوک تیز مانند پرگار دارای درپوش باشند. معمولا وسایل پلاستیکی مقاوم‌تر هستند و خطر کمتری دارند. شابلون‌ها جزو لوازم التحریر فانتزی هستند که تنوع بسیار زیادی دارند.

استفاده از لوازم التحریر فانتزی تنها مختص به امروز نیست و در گذشته نیز رواج داشته است. مردم عادی در گذشته بر روی لوح‌های گلی و چوب می‌نوشتند. ثروتمندان و افراد مرفه نیز از پوست حیوانات و موارد مشابه برای نوشتن استفاده می‌کردند.

با اینکه لوازم التحریر فانتزی از گذشته وجود داشته است اما از دهه‌های اخیر بسیار استفاده می‌شود. خیلی‌ها از کالا و لوازم التحریر فانتزی انتقاد کرده و اعتقاد دارند که فرد را از مسیر اصلی آموزش دور می‌کند. در مقابل، بسیاری دیگر استفاده از کالاهای فانتزی را وسیله‌ای برای تحریک و تشویق فرد به کسب علم می دانند.

قضاوت این مسئله را به عهده شما می‌گذاریم. اما آنچه مسلم است این است که ذهن و روح انسان به سوی زیبایی و کمال میل دارد. بدون اشتیاق انجام ساده‌ترین کارها برای انسان بس مشکل است. اما داستان لوازم التحریر فانتزی در دهه‌های اخیر از صنعت سینما، ورزش و موسیقی الهام می‌گیرد.

کوله پشتی فانتزی دخترانه

برای مدارس و دانشگاه‌ها استفاده از کوله پشتی توصیه می‌شود. کوله پشتی نسب به کیف فشار کمتری به بدن وارد می‌کند. کیف و کوله پشتی را به نسبت وزن خود بردارید. نسبت وزن به این معنی است که اگر شما 60 کیلوگرم هستید آخرین وزن کوله شما باید تا 6 کیلوگرم باشد.

برای دبستانی‌ها بهتر است از کوله‌های شبرنگ یا فسفری استفاده شود تا راحت‌تر دیده شوند. کوله شبرنگ‌دار از احتمال برخورد خودرو‌ها با فرد می‌کاهد. کوله پشتی سبک انتخاب کنید. بهتر است کوله‌های جادار که چند قسمتی هستند را انتخاب کنید تا همه وسایل شما را بگیرد.

یک کوله پشتی استاندارد دارای بند شانه پهن، بند سینه و کمر باشد. وجود اسفنج می‌تواند به حمل آسان کوله کمک کند. توصیه می‌کنیم که برای مدارس و دانشگاه از کوله‌ای که فقط یک بند دارد استفاده نکنید. برخی از خانواده‌ها کوله چرخ‌دار انتخاب می‌کنند که زیاد توصیه نمی‌شود.

کوله پشتی فانتزی (لوازم التحریر فانتزی)

در چند سال اخیر خرید لوازم التحریر فانتزی و بخصوص استفاده از کوله پشتی فانتزی بسیار زیاد شده است. پس برای خرید باید به چند نکته توجه کرد. اگر بند‌های کوله پشتی اسفنج ندارد می‌توانید از پد‌های محافظ استفاده کنید. کوله پشتی خود را سبک انتخاب کنید. زیپ‌های کوله پشتی را امتحان کنید تا از سلامت آنها مطمئن شوید. اگر از لپ تاپ یا تبلت استفاده می‌کنید، کوله شما باید دارای قسمت مخصوص لپ‌ تاپ باشد.

نکاتی برای خرید دفتر (لوازم التحریر فانتزی دخترانه)

لوازم التحریر دخترانه

  1. اندازه یا سایز کاغذ را با توجه به نیاز‌تان انتخاب کنید. دفترهای A5 و B6 سایز استاندارد برای بیشتر استفاده‌ها است.
  2. ورقه سفید و ضخیم از کیفیت بالاتری برخوردار است اما کاغذ‌های نازک‌ ارزان‌تر هستند.
  3. توجه خط کشی دفتر بسیار اهمیت دارد. برای مثال: دفتر دو یک خط برای کلاس زبان چندان مفید نیست. دفترها در انواع بی‌خط، خط ممتد، شطرنجی، نقطه‌چین و موارد دیگر وجود دارند.
  4. دفتر‌های چسبی و دوخت دوام کمتری دارند و برای دبستانی ها چندان مفید نیست. برای بچه‌های کوچک از دفتر سیمی و گیره‌ای استفاده کنید که دوام بیشتری دارند.
  5. دفتر‌های دارای صحافی افقی برای طراحی و نقاشی کاربرد دارند. دفترهای دارای صحافی عمدی هم برای سایر درس‌ها مناسب است.

انواع دفتر و بهترین مارک دفتر مشق فانتزی

  1. برند پاپکو یکی از بهترین تولید کننده‌های لوازم التحریر فانتزی دخترانه است. این برند انواع دفتر مشق با‌کیفیت را در اندازه‌های مختلف تولید می‌کند.
  2. انواع دفتر کلاسوری که برای مقاطع راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه عالی است. با این دفتر می‌توانید تعداد برگه‌ها را به دلخواه انتخاب کنید.
  3. انواع دفتر یادداشت که با فنر دوبل تولید می‌شوند و کیفیت ایده‌آلی دارند.
  4. دفترهای برند سهند، آزاده، یاس بهشت و آریا هم جزو بهترین‌های ساخت ایران هستند.

منبع: listabzar.com