سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک عدد عاشق عکاسی

عاشق عکاسی و دوربین و پرتره و طبیعت از تجربیاتم براتون می نویسم
صفحه خانگی پارسی یار درباره

چرخ گوشت و محبوبیت مارک بوش در ایران

چرخ گوشت به قدرت موتورهای توانمند بوش

اگر مصرف کننده انواع لوازم خانگی نظیر بهترین ماشین لباسشویی بوش بوده باشید به خوبی با کیفیت به سبک برند جهانی بوش آشنا هستید. بوش فقط یک برند نامدار نیست که محصولاتش به خاطر نام و نشان آن مشهور شده‌اند. اکثر مصرف کنندگان بوش را با موتورهای قدرتمندی می‌شناسند که در انواع لوازم خانگی تولید شده توسط این برند پیاده سازی شده‌اند.

مروری بر بازار و انواع چرخ گوشت بوش شما را با محصولات متنوعی روبرو می‌کند. اما اکثر انواع چرخ گوشت بوش به صورت میانگین 2000 تا 2200 وات توان دارند. رقمی که باعث می‌شود توان دستگاه، سرعت چرخ کردن و زمان آن نسبت به سایر برندهای بازار یک و سر گردن بالاتر باشد.

اما اگر قرار باشد توان دستگاه‌های چرخ گوشت بوش را بر اساس میزان خروجی در نظر بگیریم با اعداد عجیب غریبی روبرو خواهیم شد. یک موتور 2000 واتی بوش برای چرخ کردن 3500 گرم انواع گوشت در یک دقیقه کافی است. عددی که استفاده از انواع چرخ گوشت بوش را حتی برای مصارف تجاری ( کسب و کارهای کوچک) توجیه می‌کند.

البته برخی از مدل‌های ارزان قیمت‌تر با بدنه کوچک‌تر بوش توانی معادل 1600 وات دارند. توان 1600 واتی موتورهای بوش برای چرخ کردن حدود 2 کیلوگرم گوشت در یک دقیقه کافی خواهد بود.

طراحی اختصاصی و کیفیت قطعات محصولات بوش

انواع چرخ گوشت بوش نظیر انواع محصولات خانگی بوش طراحی اختصاصی دارند. اکثر مدل‌های پرفروش چرخ گوشت بوش دارای یک دسته بالای جعبه موتور هستند که به حمل و نقل بهتر دستگاه کمک می‌کنند.

اما جنس تیغه‌ها در مدل‌های مختلف چرخ گوشت بوش مشابه با اکثر برندهای داخلی و خارجی از استیل ضد زنگ است. هر محصول ممکن است بین دو تا سه دیسک در اندازه‌های مختلف داشته باشد که همگی فولادین هستند. تنها سوسیس ساز و کباب ساز در چرخ گوشت بوش هستند که از پلاستیک فشرده مستحکم تولید می‌شوند.

بازه قیمتی انواع چرخ گوشت بوش در بازار

یکی از فاکتورهای اساسی قبل از خرید هر مدل چرخ گوشت بوش بررسی قیمت آن است. مدل‌های مختلف بوش در بازار از دو میلیون تا پنج و نیم میلیون قیمت دارند. شاید ابزارهای جانبی روی محصولات بوش به اندازه سایر برندها متنوع نباشند. در حقیقت چیزی که چرخ گوشت بوش را متمایز می‌کند کیفیت موتور است که قوی‌تر از برندهای دیگر بازار ارزیابی شده است.

سیستم محافظتی از موتور چرخ گوشت‌های بوش

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حین استفاده به یک باره دستگاه خاموش شود؛ در حالی که هیچ مشکلی از قبل حین کار کردن با چرخ گوشت نداشته‌اید. این موضوع توسط تولید کنندگان مطرح با طراحی محافظت کننده‌های موتور پیش بینی و برطرف شده است.

برخی از انواع چرخ گوشت بوش سیستم محافظت از موتور دارند. از آن جایی که در کارکرد مداوم دستگاه بیش از ده دقیقه حرارت مضاعفی تولید می‌شود، این سیستم موتور را از آسیب‌های احتمالی حفظ می‌کند.

اگر مدلی که قصد خرید آن را دارید این قابلیت را ندارد، سعی کنید بعد از هر ده دقیقه دستگاه را خاموش کنید و بدان استراحت دهید.

اقلام همراه انواع چرخ گوشت بوش

بوش رتبه اول کیفیت را در میان سایر برندهای بازار دارد و از نظر تنوع اقلام جانبی مشابه با سایر برندهای خارجی بازار عمل کرده است. پرفروش‌ترین مدل‌های چرخ گوشت بوش به سوسیس ساز، کبه ساز و حتی فیلتر آب مرکبات گیری مجهز هستند. آب میوه گیری قابلیتی است که در کم‌تر مدل خارجی بازار می‌بینیم.

منبع: behnazar.com